ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΙΟΝΤΑ / ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
1. Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;
H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος καθώς και της κατηγορίας.
Σε περίπτωση που το απόθεμα του προϊόντος είναι παραπάνω από δέκα (10) τεμάχια τότε δεν εμφανίζεται κάποια ένδειξη
Εάν το απόθεμα του προϊόντος είναι μηδενικό (0) τότε το προϊόν δεν εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το προϊόν μπορεί να έχει την ένδειξη Περιορισμένη Διαθεσιμότητα όταν είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά και εμφανίζεται σε προϊόντα των οποίων η διαθεσιμότητα είναι μικρότερη ή ίση με δέκα (10) τεμάχια.
2. Μπορώ να αποθηκεύσω τα αγαπημένα μου προϊόντα για να τα αγοράσω αργότερα;
Κατά την περιήγησή σας στο familysales.gr, σας παρέχεται η δυνατότητα να προσθέσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα στο καλάθι αγορών σας. Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του εικονιδίου Καλάθι. Τα προϊόντα που προσθέτετε στο καλάθι αγορών σας αποθηκεύονται μόνο στον συγκεκριμένο browser και αν δεν ολοκληρώσετε την αγορά σας μπορείτε να ανακτήσετε το καλάθι σας την επόμενη φορά που θα μπείτε στο familysales.gr από τον ίδιο browser και συσκευή. Δεδομένου των περιορισμένων ποσοτήτων κάποιων προϊόντων, ενδέχεται αυτά να εξαντληθούν, παρόλο που τα έχετε προσθέσει στο καλάθι σας. Τα προϊόντα δεσμεύονται στο καλάθι αγορών για 25′.
3. Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;
Καθόλη της διάρκεια της ενέργειας, ήτοι από την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:01 μέχρι και την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου και ώρα 23:59, μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που θέλετε καταχωρώντας ηλεκτρονικά την παραγγελία σας όλο το 24ωρο στο familysales.gr Δεν είναι εφικτή η καταχώρηση της παραγγελίας σας μέσω email ή τηλεφωνικά.
4. Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας συμπληρώνετε τα στοιχεία στην οποία θα αποσταλεί η παραγγελία (ενότητα : ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ).
Μόλις ολοκληρώσετε επιτυχώς την πληρωμή σας, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας.
5. Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της. Επίσης, θα λάβετε ενημερωτικό e-mail όταν ολοκληρωθεί η προετοιμασία της παραγγελίας σας και η παράδοσή της στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών. Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας(τηλεφωνικά ή/και μέσω sms) σχετικά με την πορεία της παράδοσης
6. Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;
Οι παραδόσεις γίνονται στη διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier.
7. Υπάρχει κάποιο όριο παραγγελίας;
Η παραγγελία ενός ίδιου κωδικού προϊόντος δεν μπορεί να υπερβαίνει την ποσότητα των 5 τεμαχίων. Κάθε παραγγελία δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των €750 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
8. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
- Για παραγγελίες αξίας €40 και άνω : δωρεάν έξοδα αποστολής.
- Για παραγγελίες αξίας κάτω των €40 : έξοδα αποστολής €2,50 ανά παραγγελία.
- Διευκρινίζεται ότι το παραπάνω όριο εφαρμόζεται χωριστά για κάθε μια από τις παραγγελίες που έχετε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε.
9. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;
- Η αποστολή των προϊόντων μπορεί να διαρκέσει έως και 1 μήνα.
Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας πριν την παράδοση είτε τηλεφωνικά είτε με SMS. Αν η παραγγελία σας φτάσει στον προορισμό της και απουσιάζετε, τότε η εταιρεία ταχυμεταφορών θα προσπαθήσει για την παράδοση άλλη μια φορά, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που τελικά η παράδοση δεν επιτευχθεί τότε θα σας ενημερώσουμε σχετικά μέσω email, ζητώντας να επιλέξετε είτε την επανάληψη της αποστολής, είτε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που εντός 3 ημερών από την αποστολή του σχετικού email δεν λάβουμε απάντηση, τότε η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα σας επιστραφεί το ποσό της αξίας της στην πιστωτική ή τη χρεωστική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή.
ΠΛΗΡΩΜΗ
10. Τι επιλογές πληρωμής έχω;
- Πιστωτική Κάρτα
Στο familysales.gr γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες Master Card και Visa. - Χρεωστική κάρτα
Στο familysales.gr μπορείτε να πληρώσετε και με τη χρεωστική σας κάρτα.
Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς (ePOS Paycenter).
Η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα είναι η παρακάτω:
- Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής “Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα”
- Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς (ePOS Paycenter)
- Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε “Πληρωμή”
Ολοκληρώνοντας την πληρωμή, θα λάβετε email με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
11. Υπάρχει πολιτική δόσεων;
Για τις αγορές σας με χρήση πιστωτικής κάρτας παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με έως 12 άτοκες δόσεις.
12. Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου για την αγορά των προϊόντων;
Τα προϊόντα που διατίθενται από το familysales.gr προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ως τελικούς χρήστες και διατίθενται ανά καταναλωτή σε μέση ανά χρήστη ποσότητα. Η περαιτέρω πώληση των προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται. Συνεπώς, δεν παρέχεται δυνατότητα έκδοσης φορολογικού παραστατικού άλλου από τη λιανική απόδειξη.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
13. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας καθημερινά ως εξής :
- Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σας στη φόρμα επικοινωνίας εδώ.
- Καλώντας μας στo τηλέφωνo 210 6188 700, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00πμ – 17.00μμ ή στέλνοντας μας email στο [email protected].
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
14. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων;
Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εδώ.
ΑΛΛΑΓΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
15. Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας, επειδή ξεκινάμε να προετοιμάζουμε την αγορά σας από τη στιγμή που ολοκληρώνετε την πληρωμή της. Σε κάθε περίπτωση, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε το σύνολο της παραγγελίας ή μέρος αυτής αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας, σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται στην Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων.
16. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το σύνολο της παραγγελίας ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών οι οποίες εκκινούν από την ημερομηνία που την παραλάβετε, με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας και επιβαρυνόμενοι με τα έξοδα μεταφοράς, συμπληρώνοντας το ειδικό «έντυπο υπαναχώρησης».
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το κάθε προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (όπου υφίσταται), να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Περνιεντάκης Δ. Α.Ε.Β.Ε., 46ο χλμ Π.Ε.Ο. Αθηνών – Χαλκίδας (Κέντρο Διανομών L’Oreal Hellas Α.Ε.), 19011 Αυλώνας Αττικής.
Εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν/τα προϊόντα που μας επιστρέψατε, θα σας επιστραφεί το ποσό της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στην πιστωτική ή τη χρεωστική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή και θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό e-mail.
17. Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας σας χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας, τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν εσάς.
18. Δεν έλαβα κάποια από τα προϊόντα που παρήγγειλα. Τι να κάνω;
Σπανίως, υπάρχει το ενδεχόμενο ένα προϊόν το οποίο έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας να μην είναι διαθέσιμο κατά το στάδιο προετοιμασίας στις αποθήκες μας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε με e-mail αμέσως μετά την προετοιμασία της παραγγελίας σας και εντός 5 εργασίμων ημερών θα σας επιστρέψουμε στην κάρτα σας το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος.
19. Τα προϊόντα που έλαβα είναι λάθος. Τι να κάνω;
Αν λάβατε ένα προϊόν διαφορετικό από αυτό που αγοράσατε, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 5 εργασίμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας αποστέλλοντάς μας e-mail στη διεύθυνση [email protected]. Θα φροντίσουμε ώστε μια μεταφορική εταιρεία να έρθει να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας με δικά μας έξοδα. Αμέσως μόλις το παραλάβουμε, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος.
20. Τα προϊόντα που έλαβα έχουν φθαρμένη συσκευασία. Τι να κάνω;
Επισημαίνεται ότι κάποια από τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση στο πλαίσιο της ενέργειας “Family & Friends Online Sales”, ενδέχεται να εμφανίζουν κάποια φθορά στη συσκευασία τους. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τυχόν φθορές ή αλλοιώσεις επί της συσκευασίας δεν επηρεάζουν καθοινδήποτε τρόπο την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, εάν για τον οποιονδήποτε λόγο το επιθυμείτε, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν, σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται στην Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων.
21. Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τι μπορώ να κάνω;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6188 700, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00πμ – 17.00μμ ή στέλνοντας μας email στο [email protected].
22. Μπορώ να στείλω ένα προϊόν / παραγγελία για δώρο;
Η αποστολή παραγγελίας σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση πληρωμής δεν είναι εφικτή.
Tip! Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!